Friday, July 17, 2009

GENTING TIME

Ar..ni time kat tempat menatang kat Genting, atan pesan burung merak tu jgn over gediks sbb dia nak dia paling hensem dalam gambar pastu merak tu jwb "ada aku kesah???!!" tu yg atans terus toya control malu sikit tu..ahahhahahhah

ni time kitowang kat London, time tu atan ckp suh teman dia cari aweks, so gua teman ar..mana tau kot2 ada yg nak culik die..dia kan perasan hensem, dia takut tempat nak cari awek tu byk lintah kan..so dia mtk la aku teman...hahahahahah, korang nmpk tak apa aku nmpk?..tak nmpk kan..betul la aku pun tak nmpk mana driver bas london ni..Pakcik driver tu nama dia Pak Kassim b.Kulup...neway...korunk percaya ke apa aku ckp ni.....jap aku tgk balik dlm bas tu ada berapa org...choi...Kat Genting bajet la nak ckp kat LOndon..agak2 ar menipu kan bedah..satu malaysia dah ke Genting..nak mampus sik tipu org jerw..hahaha..

Hai alls..hari tu 27 hb kitowang gi Genting, sbb nak cari masalah kat Genting, apa korang igt genting tempat ni jamming ker..apa lagi kitowang gi mencanak ar kat Genting..usha line, ngorat anak dara org, yg tak de dara tu kitowang tak tau la plak camne nak bezakan..heheh...

Budak dua ekor ni dgn muke selamba H1N1 berbangga setelah dpt mendera Kak aida, kak aida dipaksa menaiki SPACESHOT, CORKSCREW, CYCLON, FLYING COASTER, masuk tempat haiwan dan kak aida telah didera dgn teruk di kawasan mental bile memasuki premis ULAR SAWA. ATAn yg berniat jahat telah berkomplot dgn kak Uji menakutkan Kak Aida dgn ular sawa yg sebesar Pokok ketapang tu..CHOI sgt!!!! Kak aida tunggu masa balas dendam kat ATAN -- Lintah ON the WAY!!!




kak aida tgh cari pasal dgn atan sebab atan dah ugut kak aida nak mms pic ular sawa hari2 pastu kak aida nak mms pic LINTAH hari2 kat atan..berbalas pantun nampak..huh! ada aku kesah????


* Nota Kaki berkuraps : ada byk lagih gambar, kak aida nak edit letak gambar lintah dulu kat pic as watermark pastu nak suh atan tgk ...kak aida lagi CHOi dari atantuya..ada aku kesah..cak cak cak cak...


Yg X logiks tp Gediks Geduks
Delurves :P

No comments: