Saturday, July 4, 2009

COLAN-COLANNYE ADALAH----

"Well..we all dah ditakdirkan bersama, untuk pesaing-pesaing saya yg lain saya ucapkan bwk2 bersabar dan tarik nafas pnjang2"--begitulah antara kata2 kak chiku bila diinterbiu oleh NoMOT masa gathering hari tu..kelas kan, sengaja kan??? korunk tau tak betapa eksyennya kak chiku tau, ar siap selak2 rambut dia lagi tau..aku tak tipu aku bohong jer..

now atan takde pilihan lain selain mendedahkan identiti sebenar kekasih barunya..opps bukan kak liza rupanya, kak chiku berjaya merampas atan dari kak liza. Tahniah kak chiku. Yg kat belakang tu masih menaruh harapan selain meminta NOMOT mencari pembekal tisu sbb rasanya Nurul akan diserang virus baru iaitu J.E.L.E.S +2.
Kak Liza-- senyum ko tu nampak no plastiknye kak..kak akui la hakikat, kak chiku skang di tangga teratas carta kak.. Nak wat camne, baik ko bodek aku cepat..

Regards
DeLurVe -- Ape2 Jela

No comments: