Thursday, July 9, 2009

BERITA HARI KHAMIS - 09.07.2009







Batu Pahat, 5 Julai 2009



Seorang guru wanita Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Onn Batu Pahat di sini telah disunting oleh Jejaka yang berasal dari entah (Aku pun tak tau).. hahah, nama gadis terSEBUT ialah ShuFARAH....Yazid yg mengetahui berita tersebut pada awal tgh malam tadi menangis tersedu-sedu kerana telah kekurangan calon bakal isterinya. Buat Yazid harap bawak2 bersabar..hahahah. Padan Muke Ko Yazid.

Shupa yang juga merupakan ahli Dancers yg disayangi keluarga Ibrahim dari awal lagi telah mengecewakan Yazid sebelum ini yg bermain tarik tali dengannya. Padan muke ko yazid..Sebelum ini Shupa juga dikatakan telah mengajak Yazid menikah tetapi ditolak Masak-masak oleh Yazid yg sombong ala2 nak terjun lombong tu. (hahah aku tipu lagi).

Ciri-ciri isteri Mitali yang dicari oleh Yazid a.k.a atan ialah :

1. Bergigi Mancung (Injap intercooler Turbo tahap 8)

2. Pendek / Kecik / katik - tinggi tak lebih dari 4 kaki @ saiz ayam seram

3. Berambut Panjang

4. Bermata burung Hantu

Sekiranya anda mempunyai ciri-ciri seperti di atas sila hubungi kak aida di talian yang tertera di kaca komputer anda. Selamat mencuba..:)

Tahniah Shupa. Jgn ober gediks

Nota kaki bercagu : "Shupa, ko boleh tak anto gambo ko bertunang tu hari kat Gua...ko kang aku kecik ati kang, aku gak yg susah...chow..Buat Nomot yang memendam perasaan pada neni, bwk2 rilek,abah brahim kata thn depan klau ko dah cukup wit nak pinang neni, tlg kasitau ekh nak wat press conference"

Yang tak betul sikit..mwah..hahahhaha
DeCinta Melisa

6 comments:

fadreza phycaze said...

apsal ciri2 tu ade cm kt 'seorg makhluk' 2 ek...wahahhahah

Nomot said...

to kak aida..diriku hanya insan kerdil..nomot mengaku jatuh cinta kat neni sejak pertama kali nomot bersua..tapi itulah nomot serba salah takut dikata bertepuk sebelah tangan..harap kak aida menyampaikan hasrat hati nomot ni kan..kalau ditolak pun nomot tak kisah..nomot bersikap terbuka..tak salah mencuba.

Nurul said...

erk! abg nomot...bia betik pengakuan.. jap ai copy masuk lam FB.. wahaha!!

shupa said...

nomot...kak neni sure terharu bace komen nih..hehehehehehe...yeehaa

WanMot Gebu said...

sapela yg pakai nick ai neh...

Nurul said...

haha..abg nomot kaberline...