Tuesday, March 2, 2010

PLAZA ALAM SENTRAL - 28.02.2010

Nenek: YK disini...kami colik dia dua hari nenek..Gitu ye...cam tau tau je nenek tgh teropong korang ye....
Akims: Aku geram tul dgn NEnek Kertu nama Aida Alisa tu...Ni aku nak Conteng Bekas air dier ni..ar padan Muke dia...Asyik cubit pipi aku jer
Mila : Lukis akim, lukis bintik2 kat muke dier...mila suka auw! Padan Muke nenek :p buwek

Oh ini kerja kO ye...Ko la Master Mind..skg Ko pun Nak Mintak DUA hengget yE...Apa Punye Penculik...Mintak Dua HEngget Je...Skg JUgak nenek Bank In LA..bak sini MBB ACC..podah..dua hengget...chesT!!

YK : Nenek, Cucu tak Nak balik..kat sini Best...ada Jajan banyak..ada kawan banyak..ar si Mok ni kawan baru cucu..Buwek..tak syg nenek dah ar...nak carik nenek lain...Nenek Busuk...Buruk tak lawa...tak suka nenek ar...
Isma : nenek2 si BongKok tiga, Siang mengantuk Malam Jual Burger...ieesh sedapnYe lagu baru kau isma...i Like....
Oooo Abg BOTAK bersengkoNgkoL dgn Penculik Pun samer...Tu ape tu...tagline ke dua Hengget...Cehs...penculik skg semekin sungguh...dua hengget pun berkira..diskaun la sikit 100%
"Tu Senapang Ayor aku...ches..Bedebah...ada ke patut Aku pnya menan di ambik....Lempunk biru kome kang..."

hUH...wassup...Huh..nenek nak cite ni..Apa dak Megi wat kat saner tu..Entah..MERAJuk kot..mana dia tau balik umah....ngengada tu..nenek babab montot die kang...dah berapa lama dah Merajuk sbb tak dpt cikedess....Eleh mencik...nyah..Ni hah pic yg papparazi nenek dpt tangkap selama penyembunyian Budak bertuah ni...apo nak jadik,nanti nenek tarik bulu idong dier..biasa ni lari dari RUMAH...tgk dgn sapa dia berkwn biasa nih!! haip...

No comments: