Saturday, February 6, 2010

YK AT CONCERT ROCKET OPENING.......SYABAS YAZID.........

Die Nebes katenYe sbb kekasih tersayang tiada di sisi memberi semangat...ishik..ishik...nak tau kekasihnYe saper?? ar tunggu......nenek akan teruskan spekulasi ini smpi hujung tahun......
Yk mengambil Semangat MArang PerapU kepunden MArang Skeper....Mantera yG NENek aida bagi di GunaPakai..Bagus..bAgus..nenek Bangga dgn CUCU nenek..
YK mencari2 Kelibat Nenek..tp nenek tiada..nenek masih di PERAK..hehehe..Rileks CU..nenek Tgk dlm Mangkuk air pun dah nampak dah KElibat CUCU...
Yahabibi ali baba..ya habibi ali..ya ali baba..ya aliiiiiiiiiiiiiii ...baba..............(aku suh nyanyi lagu mee sanggul Bkn nyanyi lagu ALI baba Bujang Lapok da...)
" aku ingin engkau selalu ada...aku ingin engkau,...aku ...............kerna..selama aku, masih bisa bernafas....masih selalu berjalan....ku kan selalu memuja..meski pun tak tau lagi.......




Pesanan ringkas Nenek Kertu:
Cu Yk
Suar baju tu sila Pulang kan semula kat nenek ye..nenek nak dating dgn MAYA karin ni kat Bandar Tasik Selatan....cu tak paham ye cu..hahahaha, nenek pun tak paham...OK bubui, nenek kena sesungut ni..chow sing sing

Yg mereng lagi best
Nenek Muder Kertu Krempeso
DeCinta

No comments: