Wednesday, January 13, 2010

16 & 17 Januari 2010 ~ Lumba Nyanyi AF8 BermULa


16 & 17 Januari 2010 - AUDITION AF8 JB
* ADA Aku tulis thn lepas ker? takde kan? hahah besau lagi tu...klu korang dtg 16 / 17 thn depan ade aku kesoh? Lantok...sakit perut aku..time? entah..TGk tv..takde TV ker? takkan nak dtg tgk tV umah aku...eh mana boleh Share...aku Kedekut tek idung manis..Wekh..

* Apesal aku tempek Gambo dier? sukahati aku lah..dah Blog dier..bukan Blog RXZ...huwahwuh:P

YK : Apher Kes Ni..pandang2 gua ni? ar tak pUashati? tp Gua sengih gak sbb gua mmg suka Sengih...Lu Org rasa suare Lu Org sedap ke tak sedap? Kalau sedap Gua cabar lu org LUmba Nyanyi utk AF8 - Gua Ader kat Kg Gua Minggu nih...nak Menyemak kat saner...Lu org ader Brani? Dtg la...hwahahahahahwhwhehw..

DeLurve : Saper pandaNg ko, Perasan...Ko igt ko ensem sgt ker? enssem lagi ketua kg aku...aku kecik ati dgn Ko sbb ko tak mAsakkan Megi tuk aku. Dah 8 thn aku tunggu Ko masak Megi tuk Aku..ok Takpe...aku kecik ati lagi...Takpe...ada ubi ada sambal tumis..takpe...takpe..x syg aku la tu..xpe2xx


NOTIS: sesapa yg nak AUditiOn AF8 tu yg agak2 rasa suare korang Best gile nak Mampus tu..masukla...ada aku kesah? Ajakla Ketua kg Korang sekali, ajak tu makcik Bedah...makcik temah Kepoh tu sekali...tu Mamat Megi Ni balik Kampung this week. APesal dia Gi JB? Ate dah kampung dier..bior la dia balik kg dier..ngaper nYe pun...sakit lubang idung koa??...Rasanya ramai lagi artis yg Gi JB dgn dier ni..naik apa AKu tak tau..nek beskal kot...Oooo patutla YK pinjam Beskal aku YG warna biru tu...smpi pancit tayarnya...Hengkorang apa lagi cepat Praktis BUBBLING, MeremBes sumer..Cefat...Nak masuk AF tak? Nak MAsuk x? Aku nak MAsuk Gak tp 8 thn lagi...nak cukupkan Umur aku 40 baru la Best..baru LAH aku jadi SI KERTU yg Bersuara MANTOP...tgh menuntut ilmu salah ni dgn YK ni..Aper..nak JAdi penyanyi igt kena menuntut sehari dua jer ke? tak Wooo mau 8 tawun Woo...ada AKu kesah??..Korang masuk dulu takpe...jgn ikut aku..aku 8 tawun lagi,...ilmu Kebal aku lum cukup ni nak BELASAH ADLIN AMAN RAMLI...


Ok bye

Adios Krompes


sakit hati:P ~ DelUrver

No comments: