Monday, October 26, 2009

PENGUMUMAN!!

Salam utk semua umat manusia di bumi Malaysia shj dan fhm Bahasa Melayu, dgn ini kami meminta supaya chatters yg memberi komen di Blog yazid harus la menghormati Yazid & ahli keluarga beliau. Beberapa hari ni gua tgk ada je yg tak puashati masuk rumah org tak reti kasi salam mcm anak "tut", main redah jer! Harus diingat, setiap nickname yg mencurigakan akan ditrace PROXY Address nye ketika Makhluk itu sedang online, jeng2x.....igt!! setiap perbuatan lu org yg dengki sgt dgn Yazid tu insyaAllah ada pembalasannya...jgn masuk umah org kalau lu org tak kenal tuan rumahnye, kalau tak suka dah, tak payah tgk, tak payah dgr, kalau suara dia tak sedap sekalipun, ADA aku kesah?? Jiran lu kesah ke?? ke lu kena sakit Jantung bile suara dia tak sedap...ORG mcm ni pn boleh hidup, PElik tul aku!..kang kena halau buat malu lu sendiri...ah, gua tak layan org semak2 ni...mengabiskan BERAS jer....mcmla Yazid ada cabut bulu idung dia @ ketuk kepala lutut die...jgn semak kat Umah org Buat sakit hati je..lagi satu panggilan atantuya tu gua sorang panggil dier camtu...buat budak tu, Baik lu blah sebelum gua tau lu siapa..
Yg PAnas..
Anak itik anak ikan
Lebih baik aku Makan
DeLurVE

No comments: