Saturday, July 4, 2009

Yahoo..aku dpt aweks..aku dpt aweks..Gadis gadis..

Atan begitu bersemangat dikelilingi gadis2 time gath mlm tu, ada dua tiga yg atan dah pilih nak jadi calon bini beliau..syabas bete, syabas, Opps - abah brahim pun dah dpt dah dua tiga calon utk isi tiga tempat kosong kui2..kui..kui..like son like father gitu..Ok atan,nanti akak buat shortlisted nama2 gadis yg ko dah usha hari tu..nanti kita pegi masuk meminang diorang ekh..
antara nama2 tersebut adalah seperti berikut:
1. Kak liza @ kak sweet..auw..
2. Nurul
3. Wafi
4. Liyana
5. Rozie
6.Aishah
7.Dee
8.Kak Chiku
9.Wani
10.Yana
yg lain aku tak igt, nanti aku tgk list balik..hahahahahahha..gelak sengsorang..hahahha

NAMA 2 DI BWH SENGAJA AKU CIPTA2 ---NAK CARI PASAL.SUKAHATI AKU LA NAK TULIS APA..HEHHE

11.Nomot
(hei..apa ko gile ye kak aida..sorry mot akak sengaja letak nama ko, saja nak
membawa..nanti aku tapis la)

12. Romi
(auw..kak aida kenapa aku teraniaya ni, aku suci lagi tau, tak nak kwn kak aida)

13. Faiz @ Fazi
(kak aida kenapa kak aida buat lawak ni, kenapa izi tersenarai ni kak aida..kenapa mesti saya)...

(hahahahah..dgn puakanya aku gelak sebab aku ada letak 3 nama adik2 aku yg aku sgja nak bikin diorang PANAS..hahahah, mot, romi., faizi- akak saja nak naya korunk..ada aku kesah??? cak cak cak cak cak..)




Regards
DeLurVe --eksyen lagi toya
2.09 pagi

No comments: